RAMMEAFTALER

Rammeaftaler gør det muligt for kommuner, boligselskaber m.fl. at fastlægge vilkår for kontrakter hvad angår priser og mængder af varer eller tjenesteydelser, der skal indkøbes

 

En rammeaftale er en indkøbsaftale, som anvendes til at købe standardvarer eller ydelser i en
given 
periode. Rammeaftalen angiver, hvilke varer der kan købes på aftalen, betingelser og priser.

De fleste rammeaftaler udbydes af kommuner men også boligselskaber og indkøbsfællesskaber
anvender rammeaftaler til fx indkøb af håndværkerydelser. Da nogle rammeaftaler er frivillige,
opnås nødvendigvis ikke det fulde omfang, og en vundet rammeaftale 
er derfor ikke ensbetydende
med ’ordrer’, fordi ordregiver ikke er forpligtet til at benytte rammeaftalen, men muligheden er der.

Vil I søge på en rammeaftale? Så kontakt PQ-Consult for et overslag over omfang og muligheder.

Kontakt os

Du er mere end velkommen til at tage fat i os på nedestående telefonnummer og e-mail. 

 

info@pq-consult.dk

Tlf. +45 60 65 02 67

Risvangen 18 | DK-4100 Ringsted

CVR.nr: 38155008

Bank: Danske Bank, Torvet 6, 4100 Ringsted